Search
Close this search box.

پرفکت مانی چیست؟ | همه چیز درباره پرفکت مانی از صفر تا صد

4.5/5

همه چیز درباره پرفکت مانی

در این مقاله به همه مساعل درباره پرفکت مانی می پردازیم و با مطالعه این مقاله پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت خواهید کرد

پرفکت مانی یک سامانه تجارت الترونیک در جهان است که هدف آن انجام معاملات در سطح اینترنت با عالی ترین سطح ممکن می باشد.اساس توسعه شرکت پرفکت مانی تجربه گروهی از بنیانگذاران که متشکل از متخصصان حوزه بانکداری ، وکلای دارای مجوز ، اقتصاد دانان و تیم برنامه نویسان دارای صلاحیت در صنعت مالی الکترونیکی می باشد.

پرفکت مانی با تجزیه و تحیلی راه های انتقال مالی و روش های پرداخت در تاریخ توانست این سیستم را به صورت کاملا حرفه ای و اصولی پایه گذاری کند. به نحوی که ما امروزه شاهد انتقال پول به ساده ترین روش برای هر شخص در سراسر دنیا توسط این سیستم هستیم.

تحلیلگران پرفکت مانی تمام سیستم های پرداختی که امروزه در جهان دارد را بررسی نموده که متعاقبا یک سیستم پرداخت جدید که ترکیبی از پیشرفته ترین و بهترین دستاوردهای اقتصاددانان و فناوران جهانی در زمینه ارزهای الکترونیکی است.

پرفکت مانی موفق به ایجاد سیستم امنیتی چند سطحی با سادگی و راحتی تمام در این سرویس شده است که تمام کاربران میتوانند در امنیت بسیار بالا منابع مالی خود را در این سیستم ذخیره یا انتقال دهند

جهت ورود به سایت پرفکت مانی اینجا را کلیک نمایید

امنیت

در سیستم های پرداخت امنیت معاملات و حساب های کاربران حرف اول را در تمام مساعل میزند و پرفکت مانی با اکتفا به این امر توانسته است با ایجاد سیستم امنیتی چند سطحی علاوه بر امنیت بالا این دسترسی را به خود کاربر میدهد تا میزان امنیت حساب خود را مدیریت کرده و امنیت حساب خود را افزایش یا کاهش دهد.

تسریع و سرعت انجام معاملات

سیستم های بانکی در جهان مدرن بسیار محافظه کارانه و معمولا کند عمل میکنند و محدودیتی هایی برای حساب ها ایجاد میکنند بنابراین با توجه به نیاز بشریت نسبت به تسریع و افزایش سرعت معاملات ، پرفکت مانی این امر مهم را حل نموده و انجام معاملات را در کسری از ثانیه انجام می دهد.

جهانی و فراگیر بودن پرفکت مانی

عملکرد جهانی سیستم های مالی دنیا گاها با برخی مشکلات سیاسی درگیر می شوند که نمیتوانند به تمام کاربران در سطح دنیا خدمات ارائه دهند و اصطلاحا برخی از کشورها را تحریم میکنند ، اما در سیستم پرفکت مانی این امر مهم حل شده است و کلیه کاربران دنیا میتوانند از این سیستم بدون هیچ مشکلی استفاده کنند و خطر بلوکه و مسدود شدن حساب وجود ندارد

پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته و سال

یکی از مشخصه های مهم در سیستم های مالی پشتیبانی مشتری می باشد که سریعا و به صورت اصولی مشکلات کاربران را در سریعترین زمان حل کند ، تیم پشتیبانی پرفکت مانی با کادری مجرب در زمینه اطلاعات بانکی و حقوقی ، هر مشکلی که داشته باشید را میتوانید با تیکت برای آنها ارسال نمایید و کمتر از 24 ساعت پاسخ خود را دریافت نمایید.

تبدیل و نقد کردن پرفکت مانی

کاربران پرفکت مانی میتوانند وجوه خود را در کمترین زمان به ارزهای الکترونیکی دیگر تبدیل یا نسبتا به نقد کردن آن توسط بانک ها و صرافی ها اقدام نمایند . پرفکت مانی در این سال ها تعامل بسیار خوبی با سایر سیستم های پرداخت،بانک ها و صرافی ها داشته است.

شما میتوانید به راحتی در ایراتکس ریال خود را به دلار پرفکت مانی تبدیل کرده و همچنین پرفکت مانی خود را بصورت کاملا اتوماتیک و فوری نقد کنید ، ایراتکس دارای نماد اعتماد الکترونیک و ثبت شده در وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشد و در صورت نیاز میتوانید با کارشناسان ما بصورت 24 ساعته در ارتباط باشید و از آنها مشاوره بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت های خرید و فروش دلار پرفکت مانی اینجا را کلیک کنید

جمع بندی

با توجه به تحریم بودن کشور ما در بسیاری از سیستم های مالی و پرداختی بزرگ دنیا ، سیستم پرداخت پرفکت مانی بسیار گزینه بسیار مناسبی برای ذخیره ارز و نقل و انتقالات مالی در کشور و خارج از کشور می باشد زیرا این سیستم ریسک محدودیت و بلوکه شدن حساب شما را به صفر می رساند و همچنین این سیستم از سال 2007 که شروع به فعالیت نموده تا کنون اعتبار و سابقه ای درخشان برای خود به وجود آورده است .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا